Dla kogo jest szkoła?
- jeśli ruch jest Twoim sposobem na życie i kontakt ze sobą,
- jeśli ruch jest Twoim przewodnikiem w dialogu wewnętrznym, uczeniu się, odnajdywaniu równowagi,
- jeśli ruch jest dla Ciebie sztuką, mistycznym spotkaniem ze światem i innymi ludźmi,
- jeśli praca rozwojowa z użyciem ruchu jest tym co Cię przyciąga i chcesz się nią zajmować dla siebie i innych,
- jeśli uprawiasz jakąś formę ruchu i chcesz prowadzić zajęcia grupowe,
- jeśli jesteś coachem/trenerem/prowadzisz kręgi i chcesz włączyć praktyki ruchowe do swojej pracy,
- jeśli praktykujesz formę/y ruchu i chcesz poszerzyć ich wachlarz, podarować sobie próbkę wielu podejść do ruchu by podnieść świadomość własnej ruchowej ścieżki,
- jeśli prowadzisz pracę terapeutyczną i chcesz rozwinąć swój warsztat, sprawdzić, który kierunek pracy z ruchem najlepiej pasuje do twojej ścieżki rozwoju,
- jeśli prowadzisz prace rozwojowe z ludźmi i chcesz rozbudować swój warsztat,
- jeśli posiadasz doświadczenie w pracy z ludźmi i chcesz poprzez ruch dokonać zmiany
i o ile jedno, a lepiej kilka z powyższych określeń opisują Twoje miejsce na drodze własnego rozwoju osobistego i zawodowego zapraszamy Cię do udziału w szkole.
Cele szkoły
Głównym celem szkoły jest ułatwienie uczestnikom wyboru form ruchu włączanych w ich ścieżkę, stworzenie okazji do badania możliwości jakie daje włączenie w praktykę ruchową form werbalnych oraz świadomości procesów grupowych.
Z perspektywy Uczestnika cele Holistycznej Szkoły Ruchu to:
Poszerzanie wiedzy o różnych systemach rozwojowej pracy z ruchem, wzbogacenie zasobów technik ruchowych, poznanie różnych stylów posługiwania się ruchem w pracy z ludźmi, ich zastosowań i granic efektywności. Poszerzanie wiedzy o procesach grupowych, zasadach i narzędziach komunikacji werbalnej w służbie bezpiecznego prowadzenia grup rozwojowych.
Rozwijanie umiejętności posługiwania się narzędziami ruchowymi pochodzącymi z różnych systemów.
Ugruntowanie własnych preferencji w zakresie stosowania metod pracy ruchem, budowanie gotowości do włączenia wybranych narzędzi ruchowych do własnej praktyki. Poszerzanie świadomości wokół wartości płynących z włączania werbalnej pracy do zajęć ruchowych oraz uwzględniania procesów grupowych w prowadzeniu pracy z grupą. Rozumienie różnic pomiędzy systemami pracy z ruchem, jak i przesłanek doboru systemu do potrzeb odbiorców.